"Гаряча лінія" Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області тел. 0(61)-213-23-63 (щодня з 10.00 до 17.00, перерва з 13.00 до 14.00)
Пошук по сайту

Головна сторiнка >>> Питання пенсійного забезпечення військових пенсіонерів >>> Порядок оформлення пенсій та допомог
Порядок оформлення пенсій і допомог


Заяви про призначення пенсії за вислугу років та по інвалідності особам, звільненим зі служби, які мають право на пенсію згідно Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», подаються цими особами до головних управлінь Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі через уповноважені структурні підрозділи міністерств та відомств.

Заяви про призначення пенсії у разі втрати годувальника подаються членами сім'ї померлого годувальника, якому на момент смерті не було призначено пенсію, до органів, що призначають пенсії, через уповноважені структурні підрозділи міністерств та інших органів. У такому самому порядку подаються заяви про призначення пенсії у разі втрати годувальника членами сім'ї померлого годувальника, які мають право на пенсійне забезпечення відповідно до міжнародних договорів у галузі пенсійного забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей, а також у разі відсутності в органах, що призначають пенсії, пенсійної справи померлого годувальника.

Якщо померлому годувальнику вже було призначено пенсію, заява про призначення пенсії у разі втрати годувальника подається до органу, що призначає пенсії.

Для призначення пенсії за вислугу років і по інвалідності подаються такі документи:

1. Заява про призначення пенсії;
2. Грошовий атестат, або довідка про розмір грошового забезпечення, і довідка про додаткові види грошового забезпечення, які заявник отримував протягом останніх 24 місяців підряд перед місяцем звільнення з військової служби;
3. Військово-медичні документи про стан здоров'я звільненої особи (за винятком осіб, які не проходили військово-лікарську комісію);
документи про страховий стаж;
4. Довідка МСЕК про визнання особи інвалідом;
5. Копія довідки податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику;
6. Довідка ВАТ "Ощадбанк" або інший документ, що підтверджує відкриття рахунку, назву та номер відділення ВАТ "Ощадбанк";
7. Копія сторінок паспорта (1, 2, 10, 11 сторінки).

Для призначення пенсії в разі втрати годувальника подаються такі документи:

1. Заява;
2. Копія свідоцтва про смерть годувальника;
3. Витяг з наказу про виключення годувальника зі списків особового складу у зв'язку зі смертю;
4. Висновок про обставини загибелі чи смерті внаслідок поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час проходження служби при виконанні службових обов'язків (обов'язків військової служби);
5. Довідка уповноважених органів з місця проживання про перебування членів сім'ї на утриманні померлого (загиблого) годувальника або рішення суду про перебування на утриманні;
6. Копія довідки податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику;
7. Довідка ВАТ "Ощадбанк" або інший документ, що підтверджує відкриття рахунку, назву та номер відділення ВАТ "Ощадбанк";
копія сторінок паспорта (1, 2, 10, 11 сторінки).

Для призначення пенсії в разі втрати годувальника на дітей додатково подаються такі документи:

1. Копія свідоцтва про народження;
2. Довідка з навчального закладу про навчання із зазначенням дати його закінчення, а також про перебування на повному державному утриманні;
3. Довідка Лікарсько-консультативної комісії про визнання дитини інвалідом або довідка МСЕК про визнання особи інвалідом з дитинства;
4. Копії свідоцтв про смерть батьків або інші документи, які підтверджують відсутність батьків (у разі призначення пенсії братам, сестрам, онукам);
5. Рішення суду про всиновлення;
6. Копія рішення про опіку чи піклування (у разі призначення пенсії дітям, які втратили обох батьків).

Для призначення пенсії в разі втрати годувальника батькам, дружині (чоловіку) додатково подаються такі документи:

1. Копія свідоцтва про шлюб;
2. Довідка МСЕК про визнання особи інвалідом;
3. Копія трудової книжки або довідка органів державної податкової служби про облік платника податків - суб'єкта підприємницької діяльності.

Для призначення надбавки на непрацездатних членів сім'ї подаються такі документи:

1. Заява;
2. Довідка уповноваженого органу за місцем проживання про склад сім'ї;
3. Копія свідоцтва про народження дитини;
4. Копія свідоцтва про шлюб;
5. Довідка з навчального закладу про навчання;
6. Копія трудової книжки або довідка органів державної податкової служби про облік платника податків - суб'єкта підприємницької діяльності.

При цьому, надбавка на непрацездатних членів сім’ї нараховується тільки на тих членів сім'ї, які не одержують пенсійні виплати із солідарної системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, допомогу на дітей одиноким матерям.

Для виплати допомоги на поховання подаються такі документи:

1. Заява для виплати допомоги;
2. Копія довідки податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику;
3. Копія свідоцтва про смерть;
4. Копія сторінок паспорта (1, 2, 10, 11 сторінки);
5. Довідка ВАТ "Ощадбанк" або інший документ, що підтверджує відкриття рахунку, назву та номер відділення ВАТ "Ощадбанк";
6. Довідка або інший документ, що підтверджує, що особа здійснила поховання.

Для виплати одноразової грошової допомоги подаються такі документи:

1. Заява для виплати одноразової грошової допомоги;
2. Копія довідки податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику;
3. Копія свідоцтва про смерть;
4. Копія свідоцтва про шлюб;
5. Копія свідоцтва про народження померлого годувальника (для виплати допомоги батькам померлого);
6. Довідка МСЕК про встановлення інвалідності (для виплати допомоги на непрацездатних членів сім'ї, яким установлено інвалідність);
7. Копія свідоцтва про народження дитини;
8. Копія сторінок паспорта (1, 2, 10, 11 сторінки);
9. Довідка уповноважених органів з місця проживання про перебування непрацездатних батьків на утриманні померлого (загиблого) годувальника або рішення суду про встановлення факту перебування на утриманні;
10. Довідка ВАТ "Ощадбанк" або інший документ, що підтверджує відкриття рахунку, назву та номер відділення ВАТ "Ощадбанк".

  Останнi новини
 Головне управлiння iнформує:
03-12-2017
Увага! «Прямі телефонні лінії» грудня 2017р.
   Спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області проведуть тематичні «прямі» телефонні лінії...
26-12-2016
До уваги керівників підприємств!
   Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області нагадує, що відповідно до статті 40...
Головна Написати нам листа Карта сайту На початок сторiнки
Copyright © 2007 ГУ ПФУ в Запорiзькiй областi Hosted & Created by Dmitry
69057, Україна, м. Запорiжжя, пр. Соборний, 158-б   Телефон + 38 (061) 224-63-27, факс + 38 (061) 224-63-28