"Гаряча лінія" Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області тел. 0(61)-213-23-63 (щодня з 10.00 до 17.00, перерва з 13.00 до 14.00)
Пошук по сайту

Головна сторiнка >>> Звернення громадян >>> Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян
в Головному та підвідомчих управліннях Пенсійного Фонду в області
за підсумками І півріччя 2017 року


   Протягом І півріччя 2017 року до органів Пенсійного фонду в області надійшло 6177 звернень громадян, що на 13 % менше ніж за І півріччя 2016 року (7111), у тому числі: письмових – 12771 (за І півріччя 2016 року – 2403) та усних (на особистих і виїзних прийомах громадян керівниками головного та підвідомчих управлінь) – 3406 (за аналогічний період минулого року - 4708).
   Оперативно розглянуто 87 електронних звернень громадян, які надійшли на веб-сайт Головного управління до рубрики «Задай питання начальнику Головного управління».
   У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсії – 34 % від загальної кількості звернень, роз’яснення чинного законодавства – 28 %, підвищення розміру пенсії – 21 %, виконання рішення суду – 4 %, отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 5 %, інші – 8 %.
  На 12 % (із 242 до 214) в порівнянні з І півріччям 2016 року зменшилась кількість заяв та пропозицій громадян, які надійшли до Головного управління від вищих органів влади. З Пенсійного фонду України Головним управлінням отримано 108 звернень (50 % від кількості письмових звернень з вищих органів влади), з Міністерства соціальної політики України – 22 (10 %), з обласної державної адміністрації – 11 (5 %), тощо.
   Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.
   З метою забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду в області, скорочення строків їх надання та підвищення якості, здійснюють свою роботу громадські приймальні, що працюють за принципом «єдиного вікна». В них протягом І півріччя 2017 року надано 211724 консультацій, послуг та роз’яснень, що на 4,5 % більше ніж за відповідний період 2016 року (202810). В Інформаційно-консультаційному пункті головного управління Фонду в області консультаційну підтримку отримали 3147 громадянина.
   Головним управлінням оперативно розглянуто 734 звернення громадян, які надійшли з Державної установи «Урядовий контактний центр», що на 36 % менше ніж за І півріччя 2016 року (1152 звернень), в тому числі 159 або 22 % – звернення від вимушених переселенців з Донецької та Луганської областей.
   В установлені законом терміни розглянуто 2 звернення від народних депутатів України та 11 звернень від депутатів місцевих рад, які надійшли до органів Фонду в області.
   За січень - червень 2017 року на особистий прийом до керівництва Головного управління звернулось 203 громадянина, на виїзних прийомах в області було прийнято 27 осіб.
   З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним в органах Фонду в області відпрацьована чітка система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких за звітний період скористалось 18714 осіб, що на 8 % менше ніж за відповідний період 2016 року (20413 звернень).
   Протягом звітного періоду фахівці підвідомчих управлінь приймали участь у роботі «мобільних соціальних офісів». З початку року проведено 106 виїзних прийомів, на яких 229 громадян отримали консультації з питань пенсійного забезпечення.
   Продовжується надання електронних послуг через веб-портал Пенсійного фонду України. Станом на 1 липня 2017 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 11796 користувачів.

Про стан організації роботи зі зверненнями громадян
в Головному та підвідомчих управліннях Пенсійного Фонду в області
за підсумками І кварталу 2017 року


   Протягом І кварталу 2017 року до органів Пенсійного фонду в області надійшло 3314 звернень громадян, що на 10 % менше ніж за І квартал 2016 року (3654), у тому числі: письмових – 1450 (за І квартал 2016 року – 1193) та усних (на особистих і виїзних прийомах громадян керівниками головного та підвідомчих управлінь) – 1864 (за аналогічний період минулого року - 2461).
   Оперативно розглянуто 40 електронних звернень громадян, які надійшли на веб-сайт Головного управління до рубрики «Задай питання начальнику Головного управління».
   У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсії – 31 % від загальної кількості звернень, роз’яснення чинного законодавства – 25 %, підвищення розміру пенсії – 7 %, виконання рішення суду – 6 %, отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 3 %, інші – 28 %.
   На 10 % (зі 123 до 112) в порівнянні з І кварталом 2016 року зменшилась кількість заяв та пропозицій громадян, які надійшли до Головного управління від вищих органів влади. З Пенсійного фонду України Головним управлінням отримано 64 звернення (57 % від кількості письмових звернень з вищих органів влади), з Міністерства соціальної політики України – 13 (12 %), з обласної державної адміністрації – 6 (5 %), тощо.
   Усі заяви, пропозиції та скарги розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством.
   Відповідно до вимог постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 року № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України», з метою забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду в області, скорочення строків їх надання та підвищення якості, здійснюють свою роботу громадські приймальні, які працюють за принципом «єдиного вікна», в яких протягом І кварталу 2017 року надано 106984 консультацій, послуг та роз’яснень, що на 8,5 % більше ніж за відповідний період 2016 року (98576). З них в Інформаційно-консультаційному пункті головного управління Фонду в області консультаційну підтримку отримали 1873 громадянина.
   Головним управлінням оперативно розглянуто 311 звернень громадян, які надійшли з Державної установи «Урядовий контактний центр», що на 30 % менше ніж за І квартал 2016 року (445 звернень), в тому числі 46 або 15 % – звернення від вимушених переселенців з Донецької та Луганської областей.
   В установлені законом терміни розглянуто 1 звернення народного депутата України та 4 звернення депутатів місцевих рад, які надійшли до органів Фонду в області.
   За січень - березень 2017 року на особистий прийом до керівництва Головного управління звернулось 85 громадян, на виїзних прийомах в області було прийнято 12 осіб.
   З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним в органах Фонду в області відпрацьована чітка система прийому звернень громадян через «гарячі» телефонні лінії, послугами яких за звітний період скористались 8739 особа, що на 10 % менше ніж за відповідний період 2016 року (9695 звернень). Номери телефонів «гарячих ліній» оприлюднені у ЗМІ, на веб-сайтах органів Фонду, інформаційних стендах управлінь.
   Протягом звітного періоду фахівці підвідомчих управлінь приймали участь у роботі «мобільних соціальних офісів». З початку року проведено 47 виїзних прийомів, на яких 93 громадянина отримали консультації з питань пенсійного забезпечення.
   Продовжується надання електронних послуг через веб-портал Пенсійного фонду України. Станом на 1 квітня 2017 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 8334 користувача.
  Останнi новини
 Головне управлiння iнформує:
02-08-2017
Увага! «Прямі телефонні лінії» серпня 2017р.
   Спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області проведуть тематичні «прямі» телефонні лінії...
26-12-2016
До уваги керівників підприємств!
   Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області нагадує, що відповідно до статті 40...
Головна Написати нам листа Карта сайту На початок сторiнки
Copyright © 2007 ГУ ПФУ в Запорiзькiй областi Hosted & Created by Dmitry
69057, Україна, м. Запорiжжя, пр. Соборний, 158-б   Телефон + 38 (061) 224-63-27, факс + 38 (061) 224-63-28